ISO 9001:2015je međunarodni standard za tvrtke koje su dugoročno fokusirane na svoje korisnike, koje žele usavršiti svoje poslovne procese i poboljšati ukupne performanse unutar tvrtke putem sustavnog pristupa upravljanja kvalitetom.
U današnjem, izuzetno konkurentnom svijetu, pouzdana kvaliteta i predanost zadovoljstvu kupaca su jedan od najkritičnijih kriterija za odabir proizvoda i usluga. U tom svjetlu, ISO 9001 certifikat je jedan od najboljih načina da se kupcima ali i dobavljačima, suradnicima i cjelokupnoj javnosti, prezentiraju napori tvrtke koja svoje procesne aktivnosti usklađuje s potrebama svojih kupaca i ostalih zainteresiranih strana, i u kontinuitetu pruža proizvode i usluge koji su usklađeni sa primjenjivim specifikacijama.
Standard ISO 9001: 2015 osigurava pristup koji se zasniva na riziku poslovnih procesa, pomaže u određivanju faktora u sustavu upravljanja kvalitetom kroz preventivne mjere, uočava rizike i potencijalne mogućnosti.
Stjecanjem certifikata usuglašavanja s primjenjivim zahtjevima ISO 9001:2015 standarda mogu se ostvariti brojne prednosti, od toga su sljedeće:
Certifikacija sustava upravljanja kvalitetom prema standardu ISO 9001:2015, povećat će zadovoljstvo kupaca i stvoriti povjerenje između poslovnih suradnika, zainteresiranih strana i zaposlenika unutar tvrtke, i ujedno potvrditi sposobnost dosljedne isporuke proizvodima ili uslugama.
Međunarodno priznati certifikat stvara brend i jača reputaciju tvrtke.
Omogućava lakši pristup na natječajima u kojima se zahtjeva certifikacijski sustav upravljanja kvalitetom.
ISO 9001:2015 osigurava bolje razumijevanje poslovnih procesa unutar tvrtke i zahtjeva efektivnu posvećenost višeg menadžmenta i jasnu definiciju odgovornosti i ovlaštenja, čime se stvara poslovna klima za stalno unapređenje proizvoda i usluga, interne i eksterne komunikacije, efikasnosti upotrebe resursa, rasta zadovoljstva klijenata, te se sprječavaju ili snižavaju troškovi koji bi se u suprotnom javili uslijed stvaranja nekvalitetnih izlaznih elemenata.
Jasna opredijeljenost i fokus na kvalitetu stvara prednost nad poslovnim konkurentima koji o tim pitanjima ne brinu, što korisnici usluga i proizvoda tvrtke, i poslovni suradnici, mogu lako spoznati.
Uspostava rješenja za sprječavanje potencijalnih reklamacija, i pravovremena i efektivna reakcija u slučaju nastanka događaja.
Izgradnja povjerenja o primjeni i poštivanju važećih zakona i propisa u oblasti poslovanja.
Jačanje izvozne snage na tržišta koja zahtijevaju međunarodno prepoznati certifikat.
Ova web stranica koristi kolačiće (cookies) sa ciljem poboljšanja korisničkog iskustva i analize prometa. Ukoliko nastavite koristiti našu web stranicu i suglasni ste sa korištenjem naših kolačića (cookies), molim vas da kliknete na opciju Slažem se.